Ciò chì face u modulu SFP

A funzione principale di u modulu SFP hè di realizà a cunversione trà i signali elettrichi è i signali ottichi, è di allargà a distanza di trasmissione di u signale. Stu modulu hè scambiabile à caldu è pò esse inseritu o cacciatu senza spegne u sistema, ciò chì hè assai cunveniente. I principali campi d'applicazione di i moduli SFP includenu applicazioni di cumunicazione ottica in telecomunicazioni è cumunicazioni di dati, chì ponu cunnette apparecchiature di rete cum'èinterruttori, router, ecc. à schede madri è cavi in ​​fibra ottica o UTP.

I moduli SFP supportanu parechji standard di cumunicazione, cumpresi SONET, Gigabit Ethernet, Fiber Channel è altri. U so standard hè statu allargatu àSFP+, chì pò supportà una velocità di trasmissione di 10.0 Gbit/s, cumprese 8 gigabit Fiber Channel è 10GbE (10 Gigabit Ethernet, abbreviatu cum'è 10GbE, 10 GigE o 10GE). Stu modulu riduce a dimensione è u cunsumu energeticu, permettendu di cunfigurà più di u doppiu di u numeru di porti nantu à u listessu pannellu.

asd (1)

Inoltre, uModulu SFPhà ancu una versione di trasmissione bidirezionale à fibra unica, vale à dì u modulu otticu BiDi SFP, chì pò ottene una trasmissione bidirezionale attraversu jumpers di fibra simplex, chì pò risparmià efficacemente i costi di cablaggio in fibra. Stu modulu hè basatu annantu à diversi standard IEEE è pò realizà a trasmissione di rete 1G à corta è longa distanza.

asd (2)

In riassuntu, u modulu SFP hè un modulu di cumunicazione ottica efficiente, flessibile è scambiabile à caldu chì ghjoca un rolu impurtante in i campi di e telecomunicazioni è di a cumunicazione di dati.


Data di publicazione: 20 di nuvembre di u 2023

Abbunatevi à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o a lista di prezzi, lasciate u vostru email è vi cuntatteremu in 24 ore.