E differenze è e caratteristiche trà GBIC è SFP

SFP (PICCULA FORMA INSERIBILE) hè una versione aghjurnata di GBIC (Giga Bitrate Interface Converter), è u so nome rapprisenta a so caratteristica compatta è inseribile. In paragone cù GBIC, a dimensione di u modulu SFP hè assai ridutta, circa a metà di GBIC. Questa dimensione compatta significa chì SFP pò esse cunfiguratu cù più di u doppiu di u numeru di porti nantu à u listessu pannellu, aumentendu assai a densità di i porti. Ancu s'è a dimensione hè ridutta, e funzioni di u modulu SFP sò basicamente listesse à quelle di GBIC è ponu risponde à una varietà di bisogni di rete. Per facilità a memoria, alcuni pruduttori di switch chjamanu ancu i moduli SFP "GBIC miniatura" o "MINI-GBIC".

asd

Modulu SFP LC DDM Duplex 80 à 1,25 Gbps 1550 nm

Cù a crescita cuntinua di a dumanda di fibra ottica finu à a casa (FTTH), a dumanda di ricetrasmettitori di signali ottici miniaturizati (Transceivers) diventa ancu sempre più forte. U disignu di u modulu SFP tene contu di questu. A so cumbinazione cù u PCB ùn richiede micca saldatura di pin, ciò chì u rende più convenientu da aduprà nantu à un PC. In cuntrastu, GBIC hè ligeramente più grande. Ancu s'ellu hè ancu in cuntattu laterale cù a scheda di circuitu è ​​ùn richiede micca saldatura, a so densità di porte ùn hè micca cusì bona cum'è SFP.

Cum'è un dispusitivu d'interfaccia chì cunverte i signali elettrichi gigabit in signali ottichi, GBIC adotta un design hot-swapable è hè altamente intercambiabile è standard internaziunale. A causa di a so intercambiabilità, i switch gigabit cuncepiti cù l'interfaccia GBIC occupanu una grande parte di u mercatu. Tuttavia, e specifiche di cablaggio di u portu GBIC richiedenu attenzione, in particulare quandu si usa fibra multimodale. L'usu solu di fibra multimodale pò purtà à a saturazione di u trasmettitore è di u ricevitore, aumentendu cusì u tassu d'errore di bit. Inoltre, quandu si usa fibra multimodale di 62,5 micron, un cavu di patch di regulazione di u modu deve esse installatu trà GBIC è a fibra multimodale per assicurà una distanza è prestazioni di ligame ottimali. Questu hè per rispettà i standard IEEE, assicurendu chì u raghju laser sia emessu da una pusizione precisa fora di u centru per risponde à u standard IEEE 802.3z 1000BaseLX.

In riassuntu, GBIC è SFP sò tramindui dispusitivi d'interfaccia chì cunvertenu i signali elettrichi in signali ottichi, ma SFP hè più compactu in u disignu è hè adattatu per scenarii chì necessitanu una densità di porti più alta. GBIC, invece, occupa un postu in u mercatu per via di a so intercambiabilità è stabilità. Quandu sceglite, duvete decide quale tipu di modulu aduprà secondu i bisogni è i scenarii attuali.


Data di publicazione: 18 di marzu di u 2024

Abbunatevi à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o a lista di prezzi, lasciate u vostru email è vi cuntatteremu in 24 ore.