E differenze è e caratteristiche trà GBIC è SFP

SFP (FORMA PICCOLA PLUGGABLE) hè una versione aghjurnata di GBIC (Giga Bitrate Interface Converter), è u so nome rapprisenta a so funzione compatta è pluggable. Comparatu cù GBIC, a dimensione di u modulu SFP hè assai ridutta, circa a mità di GBIC. Questa dimensione compacta significa chì SFP pò esse cunfigurata cù più di u doppiu di u numeru di porti nantu à u stessu pannellu, aumentendu assai a densità di portu. Ancu s'ellu a dimensione hè ridutta, e funzioni di u modulu SFP sò basamente uguali à u GBIC è ponu risponde à una varietà di bisogni di a rete. Per facilità a memoria, certi pruduttori di switch chjamanu ancu i moduli SFP "miniature GBIC" o "MINI-GBIC".

asd

1,25 Gbps 1550nm 80 Duplex SFP LC DDM Module

Siccomu a dumanda di fibre-to-the-home (FTTH) cuntinueghja à cresce, a dumanda di transceivers di signali ottici miniaturizzati (Transceivers) hè ancu sempre più forte. U disignu di u modulu SFP piglia questu in piena considerazione. A so cumminazzioni cù u PCB ùn hà micca bisognu di saldatura di pin, facendu più còmuda di utilizà in un PC. In cuntrastu, GBIC hè un pocu più grande in grandezza. Ancu s'ellu hè ancu in cuntattu laterale cù u circuit board è ùn hè micca bisognu di saldatura, a so densità di u portu ùn hè micca bonu cum'è SFP.

Cum'è un dispositivu d'interfaccia chì cunverte i segnali elettrici gigabit in segnali ottici, GBIC adopta un disignu hot-swappable è hè altamente intercambiable è standard internaziunale. A causa di a so intercambiabilità, i switch gigabit cuncepiti cù l'interfaccia GBIC occupanu una grande parte di u mercatu. Tuttavia, e specificazioni di cablatura di u portu GBIC necessitanu attenzione, soprattuttu quandu si usa fibra multimode. Aduprà solu fibra multimode pò risultà in a saturazione di u trasmettitore è u ricevitore, aumentendu cusì a rata di errore di bit. Inoltre, quandu si usa una fibra multimodale di 62,5 micron, un cordone di patch di regolazione di u modu deve esse installatu trà u GBIC è a fibra multimode per assicurà a distanza di u ligame è u rendiment ottimali. Questu hè di cunfurmà cù i normi IEEE, assicurendu chì u fasciu laser hè emessu da un locu precisu fora di u centru per risponde à u standard IEEE 802.3z 1000BaseLX.

In riassuntu, sia GBIC sia SFP sò dispositivi di interfaccia chì cunverte segnali elettrici in segnali ottici, ma SFP hè più compactu in u disignu è hè adattatu per scenarii chì necessitanu una densità di portu più alta. GBIC, invece, occupa un postu in u mercatu per via di a so intercambiabilità è stabilità. Quandu sceglite, duvete decide quale tipu di modulu aduprà basatu nantu à i bisogni è i scenarii reali.


Tempu di post: 18-mar-2024

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.