A differenza trà ONT (ONU) è transceiver in fibra ottica (convertitore di media)

ONT (Terminale di Rete Ottica) è u transceiver in fibra ottica sò tramindui apparecchiature impurtanti in a cumunicazione in fibra ottica, ma anu differenze evidenti in funzioni, scenarii d'applicazione è prestazioni. Quì sottu li paraguneremu in dettagliu da parechji aspetti.

1. Definizione è applicazione

ONT:Cum'è terminale di rete ottica, l'ONT hè principalmente utilizatu per l'equipaggiu terminale di a rete d'accessu à fibra ottica (FTTH). Si trova à l'estremità di l'utente è hè rispunsevule di a cunversione di i signali di fibra ottica in signali elettrichi in modu chì l'utenti possinu aduprà diversi servizii cum'è Internet, u telefunu è a televisione. L'ONT hà di solitu una varietà d'interfacce, cum'è l'interfaccia Ethernet, l'interfaccia telefonica, l'interfaccia TV, ecc., per facilità a cunnessione di diversi dispositivi da parte di l'utenti.
Ricetrasmettitore in fibra ottica:U ricetrasmettitore in fibra ottica hè un'unità di cunversione di supporti di trasmissione Ethernet chì scambia signali elettrici à coppie intrecciate à corta distanza è signali ottici à longa distanza. Hè generalmente adupratu in ambienti di rete induve i cavi Ethernet ùn ponu micca copre è a fibra ottica deve esse aduprata per allargà a distanza di trasmissione. A funzione di u ricetrasmettitore in fibra ottica hè di cunvertisce i signali elettrici in signali ottici per a trasmissione à longa distanza, o di cunvertisce i signali ottici in signali elettrici per l'usu da l'equipaggiu di l'utente.

Convertitore di media à fibra unica 10/100/1000M (ricetrasmettitore à fibra ottica)

2. Differenze funziunali

ONT:In più di a funzione di cunversione fotoelettrica, l'ONT hà ancu a capacità di multiplexà è demultiplexà i signali di dati. Di solitu pò trattà parechje coppie di linee E1 è implementà più funzioni, cum'è u monitoraghju di a putenza ottica, a localizazione di guasti è altre funzioni di gestione è monitoraghju. L'ONT hè l'interfaccia trà i fornitori di servizii Internet (ISP) è l'utilizatori finali di Internet in fibra ottica, è hè una parte impurtante di u sistema Internet in fibra ottica.

Ricetrasmettitore in fibra ottica:Esegue principalmente a cunversione fotoelettrica, ùn cambia micca a codificazione è ùn esegue micca altri trattamenti nantu à i dati. I ricetrasmettitori in fibra ottica sò per Ethernet, seguitanu u protocolu 802.3 è sò principalmente aduprati per cunnessione puntu à puntu. Hè adupratu solu per a trasmissione di signali Ethernet è hà una funzione relativamente unica.

3. Prestazione è scalabilità

ONT:Siccomu l'ONT hà a capacità di multiplexà è demultiplexà i signali di dati, pò trattà più protokolli è servizii di trasmissione. Inoltre, l'ONT di solitu supporta velocità di trasmissione più elevate è distanze di trasmissione più lunghe, chì ponu risponde à i bisogni di più utilizatori.

Ricetrasmettitore di fibra ottica:Siccomu hè principalmente adupratu per a cunversione otticu-elettrica per Ethernet, hè relativamente limitatu in termini di prestazioni è scalabilità. Hè principalmente adupratu per cunnessione puntu à puntu è ùn supporta micca a trasmissione di parechje coppie di linee E1.

In riassuntu, ci sò differenze evidenti trà l'ONT è i transceiver in fibra ottica in termini di funzioni, scenarii d'applicazione è prestazioni. Cum'è terminale di rete ottica, l'ONT hà più funzioni è scenarii d'applicazione è hè adattatu per e rete d'accessu in fibra ottica; mentre chì i transceiver in fibra ottica sò principalmente aduprati per a trasmissione di segnali Ethernet è anu una funzione relativamente unica. Quandu si sceglie l'equipaggiu, hè necessariu sceglie l'equipaggiu adattatu basatu annantu à scenarii è bisogni d'applicazione specifici.


Data di publicazione: 10 di maghju 2024

Abbunatevi à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o a lista di prezzi, lasciate u vostru email è vi cuntatteremu in 24 ore.