一、Panoramica tecnica di i moduli ottici
U modulu otticu, cunnisciutu ancu cum'è modulu integratu di ricetrasmettitore otticu, hè u cumpunente principale di u sistema di cumunicazione in fibra ottica. Realizeghjanu a cunversione trà signali ottici è signali elettrichi, permettendu a trasmissione di dati à alta velocità è à longa distanza attraversu e rete in fibra ottica. I moduli ottici sò cumposti da dispositivi optoelettronici, circuiti è involucri, è anu e caratteristiche di alta velocità, bassu cunsumu energeticu è alta affidabilità. In e rete di cumunicazione muderne, i moduli ottici sò diventati un cumpunente chjave per ottene a trasmissione di dati à alta velocità è sò largamente usati in centri dati, cloud computing, rete metropolitane, rete backbone è altri campi. U principiu di funziunamentu di u modulu otticu hè di cunvertisce i signali elettrichi in signali ottici, trasmetteli attraversu fibre ottiche è cunvertisce i signali ottici in signali elettrichi à l'estremità ricevente. Specificamente, l'estremità di trasmissione cunverte u signale di dati in un signale otticu è u trasmette à l'estremità ricevente attraversu fibra ottica, è l'estremità ricevente poi restaura u signale otticu in un signale di dati. In questu prucessu, u modulu otticu realizza a trasmissione parallela è a trasmissione à longa distanza di dati.
1,25 Gbps 1310/1550 nm 20 km LC BIDIDDMSFP Modulu
二、Tipi di moduli ottici
1.Classificazione per velocità:
Sicondu a velocità, ci sò 155M/622M/1.25G/2.125G/4.25G/8G/10G. 155M è 1.25G sò i più aduprati in u mercatu. A tecnulugia di 10G hè in crescita graduale, è a dumanda si sviluppa in una tendenza à a crescita.
2.Classificazione per lunghezza d'onda:
Sicondu a lunghezza d'onda, hè divisa in 850nm/1310nm/1550nm/1490nm/1530nm/1610nm. A lunghezza d'onda di 850nm hè SFP multimodale, è a distanza di trasmissione hè menu di 2KM. A lunghezza d'onda di 1310/1550nm hè monomodale, è a distanza di trasmissione hè più di 2KM.
3.Classificazione per modu:
(1)Multimodale: Quasi tutte e dimensioni di e fibre multimode sò 50/125um o 62.5/125um, è a larghezza di banda (a quantità d'infurmazioni trasmesse da a fibra) hè generalmente da 200MHz à 2GHz. I ricetrasmettitori ottici multimode ponu trasmette finu à 5 chilometri attraversu e fibre ottiche multimode.
(2)Modu unicu: A dimensione di a fibra monomodale hè 9-10/125 μm, è hà una larghezza di banda illimitata è una perdita più bassa cà a fibra multimodale. I ricetrasmettitori ottici monomodali sò principalmente aduprati per a trasmissione à longa distanza, qualchì volta finu à 150 à 200 chilometri.
3, Parametri tecnichi è indicatori di prestazione
Quandu si sceglie è si utilizanu moduli ottici, hè necessariu cunsiderà i seguenti parametri tecnichi è indicatori di prestazione:
1. Perdita d'inserzione: A perdita d'inserzione si riferisce à a perdita di signali ottici durante a trasmissione è deve esse a più chjuca pussibule per assicurà a qualità di u signale.
2. Perdita di ritornu: A perdita di ritornu si riferisce à a perdita di riflessione di i signali ottici durante a trasmissione. Una perdita di ritornu eccessiva affetterà a qualità di u signale.
3. Dispersione di u modu di polarizazione: A dispersione di u modu di polarizazione si riferisce à a dispersione causata da e diverse velocità di gruppu di i signali ottici in diversi stati di polarizazione. Deve esse a più chjuca pussibule per assicurà a qualità di u signale.
4. Rapportu d'estinzione: U rapportu d'estinzione si riferisce à a differenza di putenza trà u livellu altu è u livellu bassu di u signale otticu. Deve esse u più chjucu pussibule per assicurà a qualità di u signale.
5. Monitoraghju diagnosticu digitale (DDM): A funzione di monitoraghju diagnosticu digitale pò monitorà u statu di funziunamentu è i parametri di prestazione di u modulu in tempu reale per facilità a risoluzione di i prublemi è l'ottimisazione di e prestazioni.
Precauzioni per a selezzione è l'usu
Quandu si sceglie è si utilizanu moduli ottici, hè necessariu fà attenzione à i seguenti fattori:
1. Specifiche di a fibra ottica: I moduli chì currispondenu à a fibra ottica aduprata devenu esse scelti per assicurà u megliu effettu di trasmissione.
2. Metudu di docking: U modulu deve esse sceltu per currisponde à l'interfaccia attuale di u dispusitivu per assicurà un docking currettu è una trasmissione stabile.
3. Compatibilità: I moduli chì sò cumpatibili cù u dispusitivu attuale devenu esse scelti per assicurà una bona cumpatibilità è stabilità.
4. Fattori ambientali: L'impattu di i fattori ambientali cum'è a temperatura è l'umidità in l'ambiente d'usu reale nantu à e prestazioni di u modulu deve esse cunsideratu.
5. Mantenimentu è manutenzione: U modulu deve esse ispezionatu è mantinutu regularmente per assicurà u so funziunamentu stabile à longu andà.
Data di publicazione: 12 di ghjennaghju di u 2024