Paragone di i standard WIFI5 è WIFI6 di l'ONU

WIFI5, oIEEE 802.11ac, hè a tecnulugia LAN senza filu di quinta generazione. Hè stata pruposta in u 2013 è hè stata largamente aduprata in l'anni seguenti. WIFI6, cunnisciutu ancu cum'èIEEE 802.11ax(cunnisciutu ancu cum'è Efficient WLAN), hè u standard LAN wireless di sesta generazione lanciatu da a WIFI Alliance in u 2019. In paragone cù WIFI5, WIFI6 hà subitu numerose innovazioni è aghjurnamenti tecnologichi.

asd

2. Migliuramentu di e prestazioni

2.1 Velocità massima di trasmissione di dati più alta: WIFI6 utilizza una tecnulugia di codificazione più avanzata (cum'è 1024-QAM) è canali più larghi (finu à 160 MHz), rendendu a so velocità massima di trasmissione teorica assai più alta di WIFI5, righjunghjendu 9,6 Gbps sopra.

2.2 Latenza più bassa: WIFI6 riduce significativamente a latenza di a rete introducendu tecnulugie cum'è TWT (Target Wake Time) è OFDMA (Orthogonal Frequency Division Multiple Access), rendendulu più adattatu per l'applicazioni di cumunicazione in tempu reale.

3.3 Prestazioni di cuncurrenza più elevate: WIFI6 supporta più dispositivi per accede è cumunicà à u listessu tempu. Attraversu a tecnulugia MU-MIMO (Multi-User Multiple Input Multiple Output), i dati ponu esse trasmessi à parechji dispositivi à u listessu tempu, migliurendu u rendiment generale di a rete.

3. Compatibilità di l'attrezzatura

I dispusitivi WIFI6 facenu un bon travagliu in quantu à a retrocompatibilità è ponu supportà i dispusitivi WIFI5 è i precedenti. Tuttavia, si deve nutà chì i dispusitivi WIFI5 ùn ponu micca prufittà di i miglioramenti di e prestazioni è di e nuove funzionalità purtate da WIFI6.

4. Migliuramentu di a sicurità

WIFI6 hà migliuratu a sicurità, hà introduttu u protocolu di crittografia WPA3, è hà furnitu meccanismi di prutezzione di password è d'autentificazione più forti. Inoltre, WIFI6 supporta ancu i frame di gestione crittografati, migliurendu ulteriormente a sicurità di a rete.

5. Funzioni intelligenti

WIFI6 introduce funzioni più intelligenti, cum'è a tecnulugia BSS Coloring (Basic Service Set Coloring), chì pò riduce efficacemente l'interferenze trà i signali wireless è migliurà a stabilità di a rete. À u listessu tempu, WIFI6 supporta ancu strategie di gestione di l'energia più intelligenti, cum'è Target Wake Time (TWT), chì pò riduce u cunsumu energeticu di u dispusitivu.

6. Ottimizazione di u cunsumu energeticu

WIFI6 hà ancu fattu migliuramenti in l'ottimisazione di u cunsumu energeticu. Introducendu tecnulugie di modulazione è codificazione più efficienti (cum'è 1024-QAM) è strategie di gestione di l'energia più intelligenti (cum'è TWT), i dispositivi WIFI6 ponu cuntrullà megliu u cunsumu energeticu è allargà a durata di a batteria di u dispositivu mantenendu prestazioni elevate.

Riassuntu: In paragone cù WIFI5, WIFI6 hà miglioramenti significativi in ​​parechji aspetti, cumprese una velocità di trasmissione di dati più alta, una latenza più bassa, prestazioni di cuncurrenza più elevate, una sicurezza più forte, funzioni più intelligenti è una migliore ottimizzazione di l'alimentazione. Sti miglioramenti rendenu WIFI6 più adattatu per l'ambienti LAN wireless muderni, in particulare in scenarii di applicazioni ad alta densità è alta cuncurrenza.


Data di publicazione: 26 di ghjugnu di u 2024

Abbunatevi à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o a lista di prezzi, lasciate u vostru email è vi cuntatteremu in 24 ore.